Nic tak nie działa na wybory konsumenckie, jak dobrze przygotowana reklama. Ale z drugiej strony, reklama jest praktycznie wszędzie – w telewizji po 15 minutach trwania ulubionego serialu czy filmu, na youtubie, podczas oglądania nowego teledysku, na stronach internetowych od góry do dołu umieszczona zazwyczaj trochę przypadkowo, zbyt jaskrawa i ogółem często irytująca odbiorcę. Tymczasem dobra reklama powinna być subtelna, zapaść w pamięć i przypomnieć klientowi o naszej firmie wtedy, kiedy będzie potrzebował jej usług.

Torby papierowe i ulotki DL

To jeden ze sposobów, jaki możemy wykorzystać, by jeszcze lepiej trafić do naszego klienta. Torby papierowe z logiem naszej firmy mogą przyciągnąć uwagę, a ponadto pozostaną w pamięci. Ulotki to również dobry element reklamowy – niewielkiej wielkości, zawierające podstawowe informacje i zachęcające do skorzystania z usług lub produktu częściej sprawdzają się dużo lepiej, niż obszerny i szczegółowy opis produktu. Ulotka powinna zawierać zwięzłe informacje oraz cechować się przyjemną, lecz przyciągającą uwagę grafiką. Im mniej informacji, tym lepiej – większa szansa, że klient je zapamięta.