Ciekawym sposobem na reklamę i promowanie swojej firmy jest zastosowanie gablot informacyjnych. Szczególnie jest to często praktykowane w dużych firmach, w ich siedzibach, biurach, ale również na korytarzach urzędów itp. Tego typu promocja jest bardzo pomocna w firmach, ale nie jest formą reklamy jaką znamy z mediów, sieci itp. Tak czy inaczej warto rozważyć stosowanie takich gablot u siebie w firmie.
Duża i mała gablota
Rozmiary gablot są naprawdę różne. Możemy spotkać się z bardzo dużymi gablotami, jak i możemy znaleźć małe krajowe gabloty informacyjne. Gabloty informacyjne nie są bardzo kosztowne. Jednak gablota to koszt kilkuset złotych. Jeśli potrzebujemy kilka sztuk, to koszt jest jak najbardziej do zniesienia. Jeśli jednak planujemy zakup kilkudziesięciu sztuk, to warto się zastanowić nad tym, czy tego typu forma promocji własnej działalności jest rzeczywiście warta tego. Nie przyniesie nam ona takich korzyści jak na przykład inwestycja w reklamę w sieci, mediach, radiu itp. Nawet pozycjonowanie strony internetowej naszej firmy może być znacznie lepszym pomysłem.
Najnowsze komentarze