Wiele mówi się o gadżetach reklamowych, których zadaniem jest przyciągnięcie uwagi klientów do naszej firmy. Najpopularniejsze są nadruki na długopisach, a także w bardzo wielu branżach sprawdzają się również cukierki, które posiadają firmowy nadruk na opakowaniu. Coraz częściej również firmy decydują się na koszulki, które są firmowane nazwą sklepu, firmy. Czy jednak jest to dobry sposób na reklamę? Wszystko zależy od branży, w której działamy. Każdy musi sam stwierdzić, czy tego typu reklama sprawdzi się przy jego profilu działalności.

Koszulka dla każdego?

Jeśli już zdecydujemy się na koszulki z własnym nadrukiem to musimy zastanowić się nad tym w jaki sposób maja one przyczynić się do zwiększonej sprzedaży, większych zysków naszej firmy. Czy chcemy nasze koszulki rozdawać klientom, czy może będziemy w nich chodzić po ulicach miast, aby logo firmowe rzucało się w oczy. Nie w każdej branży koszulki z własnym nadrukiem się sprawdzą i trzeba to poważnie przemyśleć. Szkoda byłoby wyrzucić niepotrzebnie pieniądze, skoro efekt byłby niezadowalający. Jest to wtedy zbędny koszt!