Plakaty – czy to się wciąż opłaca? W zależności od tego, jak na to spojrzeć. Plakaty, wykonane w profesjonalny sposób, mogą przyciągnąć uwagę klienta, zaskoczyć go, zapaść w podświadomość. Najlepsze plakaty i miejsca, gdzie możemy je umieścić, to przystanki autobusowe. Niejeden z nas, stojąc na przystanku i czekając na spóźniający się autobus, dla zabicia czasu czytał wszystkie informacje z otaczających plakatów i rozkładówek jazdy. To jednak nie jest jedyne miejsce, w którym z powodzeniem można wykorzystać taką formę reklamy.

Druk plakatów

Należy mieć na uwadze, że druk plakatów jest stosunkowo niskim kosztem. To, o co należy właściwie się zatroszczyć, to ich odpowiednia grafika i hasło, umieszczenie naszej nazwy firmy w taki sposób, żeby patrzącą na plakat osoba z powodzeniem zapamiętała przekaz. Niejeden efektywny plakat przyciągnął uwagę nie tylko klientów, ale także… przyszłego pracodawcy. Kilka lat temu znana była historia poszukującego pracy, który postanowił zareklamować się używając właśnie tej formy reklamy – i odniósł zamierzony sukces. To dowód na to, że plakaty wciąż są skutecznym środkiem reklamy.