W XXI wieku, nikogo nie powinni dziwić, że mężczyźni dbają o siebie i bardzo często są nazywani “babami”, jednak czy jest coś złego w tym, że mężczyzna dba o siebie kremując twarz, czy chodząc częściej do fryzjera?
Otóż nie i właśnie dlatego powstają blogi męskie, które jeśli są dobrze prowadzone zdobywają dużą popularność w Internecie, poza blogiem powstają kanały na Youtube o tej samej tematyce – moda męska.
Istnieje kilka topowych w Polsce kanałów na Youtube, przykładowo Hugon Czajkowski, czy też Łukasz Podliński.
Na ich kanale możemy znaleźć różne porady dotyczące ubierania się, używania męskich kosmetyków, czy też dobierania fryzury do rysów twarzy.
Kanał “Hugon Czajkowski” subskrybuje na ten moment blisko 65 tysięcy osób, natomiast kanał Łukasza Podlińskiego zebrał na ten moment ponad 110 tysięcy subskrybentów, co na pewno pokazuje duże zainteresowanie tematem.

Kiedy jednak decydujemy się założyć blog męski, musimy naprawdę znać się w tym temacie, ponieważ publiczne udzielanie rad jest pewnego rodzaju odpowiedzialnością, natomiast jeśli zdecydujemy się już założyć owego bloga możemy się inspirować już istniejącymi i tutaj warto zajrzeć na bloga Michała Kędziory http://mrvintage.pl/
Jeśli jednak wolimy śledzić bloga, a nie prowadzić to warto zajrzeć na tę listę http://www.blowerka.pl/2015/09/najlepsze-blogi-o-modzie-meskiej.html
Znajdziemy tutaj 10 najpopularniejszych blogów męskich.

Nie ukrywając faktów, blogi męskie bardzo szybko zdobywają popularność, czy też konta na Instagramie i jednym z takich Instagramowych kont o męskiej modzie i w ogóle o męskim lifestyle’u jest https://www.instagram.com/moda.meska_klub/
Warto szerzej wejść w temat, ponieważ jeśli szukamy pomysłu na biznes może być to nasz strzał w dziesiątkę, jeżeli faktycznie lubimy modę i się tym interesujemy mamy wiele możliwości, przykładowo założyć kanał na Youtube, pomimo, że konkurencja rośnie jest o co walczyć, bo przecież tam gdzie duża konkurencja tam duże pieniądze, prawda?
Poza Youtube, mamy możliwość założenia właśnie bloga, czy też tematycznego konta na Instagramie.